Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

M26i47l91a68n 65R16a21d78e34k

23. 8. 2015 16:34

dokonce se vedelo ze bojoval za IS, vratil se, jako jini, a hele! To je ale prekvapeni, vzdyt ti co se vraci se vraci pouceni!

2 0
možnosti
MK

Kdysi byl zveřejněn jeden dokument ohledně "radikálů" v islámu a pak se tím sluníčkové postavičky oháněly, že je to jen deset procent. Uklidňující, zvláště, když v Evropě dnes žije na 6 procent z populace, která činí 743 milionu, včetně evropské části Ruska, tak je to 44,6 mil muslimů a deset procent je 4,5 mil. Opravdu uklidňující.

10 0
možnosti
PD

Uvážíme-li, že asi tak 70% diskutujících na IDNES, předpokládám, že původních "bílo-Evropanů", vykřikuje, že by bylo správné kohokoliv tmavšího na potkání střílet, je 10% pořád skvělý výsledek. Protože tady vyjadřuje naprosté pohrdání spravedlností drtivá většina lidí - a to znamená, že pokud by nedejbože jednoho dne takový dav usoudil, že jsem něco spáchal (třeba na základě toho, že jsem zrovna v nesprávnou chvíli na nesprávném místě, tak můžu skončit oběšený na kandelábru, což je to, co tihleti šílenci z Václaváku navrhují pro každého muslima.

Nemám strach z toho, že by se nějaký náboženský fanatik odpálil v obchoďáku, kam chodím nakupovat. To, z čeho mám reálný strach, jsou šílení Češi a Slováci (žiju na Slovensku), kteří potřebují Štědrý večer oslavovat odpalováním petard vedle mého zaparkovaného auta pod okny našeho bytu. To, z čeho mám reálný strach, je pochod fanoušků Baníku nebo Tatranu nebo já nevím jakého sportovního manšaftu po prohraném zápase. To končí vyvrácenými dopravními značkami, a běda, kdybych se jim připletl do cesty.

To, z čeho mám hrůzu, jsou vytunění mladíci ve vytuněných autech, kteří se s hudbou puštěnou na plné pecky řítí ulicemi, kde jdu se svými dětmi.

1 11
možnosti
MB

Výborně napsané. To ze to bude horší, o tom není pochyb. Čím víc krys v podpalubi, tím kratší ta plavba bude.

11 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1562x
Jsem obyčejný člověk, narozený v roce 1968. Občas něco napíši, občas cestuji, občas něco vyfotím...
Jsem člověk, který se nebojí poznat život z té drsnější stránky, jít ke kořeni problému.
Nemám rád lidi, kteří považují slovo "práce", za sprosté slovo. Neupřímné, zlé a hloupé lidi. Parazity, lehkoživky a nemakačenky. 

Seznam rubrik